Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 9 Februari 2009

cfield oh cfield

Hari ni macam biasa aku mulakan rutin harian....minggu ni minggu ujian bulanan...
so intervensi class xda....bolehlah aku siapkan keje2 yang tertangguh nih....
aku tak taulah....byk keje sebenarnya....
ni aku nak story ckit....last week b4 cuti weekend...aku kena panggil meeting kat bilik GB...berdebar gak....1st time....aku rasa macam ada yg x kena....jengjengggg.....memang da agak dah....rupanya kehadiran aku di cfield jd isu....apa rasionalnya diwujudkan kelas pemulihan khas....rupanya cikgi2 lama ni salah faham n x faham...apa itu intervensi class....byk soal jawab lah....fuhh...nasib baik boss (GB) pro....dia pun trgkan....ada gak cikgu yg x puas hati...coz murid yg masuk class aku hanyalah murid yg belum boleh menguasai 3 M shj.....
so murid2 yg kurang mahir dlm bina karangan x leh hantar kat aku....kena wat kelas lain....aku harap derang x jdkan benda ni isu lagilah....nasib baik ada k.min....colleague aku....X guru intervensi...so aku transfer tmpat dia....huh....mcm2 hal skul nih.....
actually aku x kisah pun....tp agak2la....jgnlah nak longgok ramai2 budak kt bilik nih...penin lalat aku dibuatnya....
rindunya.....aku kat kampung halaman....lama gak aku x balik kg....sejak dari bukak sekolah....nasib baik abah aku ada h/p....bole kontek bila2 masa....
tp hubby aku janji nak bwk aku balik kg time skul holiday mac ni....emmmm tunggu jelah...mudah2n ada rezeki lebih....
bercerita mengenai anak....sapa yang tak teringin kan...lagi cam kami, couple yang bole katakan masih dalam berbulan madu....mungkin belum ada rezeki lagi....insyaAllah.....bile dgr kengkawan yg da married sume da stat jd mommy....aku pun terasa gak...bila agaknya turn aku....doakanlah kami ye....
acttually....aku da ada 2 org doter yang comel2....anak my hubby....arisha 7year n darweena 6year.....tapi derang tinggal di jb stay ngan mummynya....tp bila ngan umi (aku le tuh) manja bkn main...nanti aku snap gambo derang...specially kakak risha...mcm cupcake strawberry....hehhe....rindu aku ngan derang....
oklah nanti aku sambung lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan