Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 17 Jun 2011

Sayonara Nora Elena

Subhanallah....

Minggu yang terlalu memenatkan.bukannya saya ada anak kecik.bukannya saya kena drive sejam ke sekolah.bukannya itu, bukannya ini, tp minggu ni sekolah saya kena bersekolah selama 7 hari.walaupon kementerian da beri cuti selama 2 minggu, x bermakna saya terlalu rindukan sekolah sehingga kena bersekolah selama 7 hari.ini disebabkan kerana persiapan untuk hari sukan pada ahad 19 jun 2011 nih...dan kami akan bercuti peristiwa pada hari isnin tersebut..hmmm padanlahkan...:-)...

sedikit sebanyak pasal punca keletihan minggu selepas cuti sekolah...

I LOVE MY DARLING HUSBAND...(eh tetiba laks...sabo n baca dulu karangan seterusnya...heh)

Sedang semua wanita menggilai Seth Tan, saya tetap tergila-gilakan en suami. Makin romantis watak si Seth Tan itu, makin terkenang betapa lebih romantisnya en suami. Bagi bunga? Dukung? Bacakan buku pregnancy? Mengambil cuti demi isteri? -_-”

Dikala semua berkata bahawa lelaki sedemikian tidak wujud, bagi saya, wujud. Sungguhpon bukan dalam bentuk yang sama, tapi wujud.

Untuk peringatan kepada saya, saya, saya dan kamu ; Besar rahmat mendapat suami yang cintakan Allah terlebih dahulu sebelum mencintai isterinya. Tak apalah kalau suami kamu tak selalu bagi bunga. Asal dia selalu berdoa siang malam dalam solatnya untuk isteri. Tak apalah kalau suami kamu tak dukung kamu ketika kaki kamu sakit digigit semut. Asal dia pimpin kamu jalan ke syurga. Tak apalah kalau suami kamu tak bacakan buku pregnancy kuat-kuat sebelum tidur. Asal dia tahu membaca Al-Quran.

So, please, please. Jangan  pergi mempertikaikan suami ;
Apsal awak tak macam Seth Tan?

Bagi suami-suami, kalau soalan ini terkena batang hidung kamu,
kau jawablah ; SEBAB AKU BUKAN PEROGOL.

Apapon tahniah buat drama NE yang bisa membuatkan org demam panas di luar sana...x termasuk saya...(eh..yeke?) heheheh

1 ulasan:

  1. Jawapan 'sb aku bkn perogol' tu best.
    Sbb org tgk yg baik org tu, x ingat yg buruk.
    Suami sendiri pulak asik tgk yg buruk tak tgk berapa byk lg yg baik :)

    BalasPadam