Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 18 Mac 2011

Ceritera Balik Kampung

Salam kalian semua...diam tak diam cuti seklah dah hampir tiba ke penghujungnya...lagi 2 hari bermulalah rutin harian aku...(mcm sedih je bunyinya...sedih ke??....oh tidak....itu ada tanggungjawab dan amanah yang harus dilaksanakan..:))
 Dikala aku sedang sibuk menjalankan projek pembersihan rumah, tetiba en suami telah meng"offer" aku tuk pulang ke kg...maka aku dgn pantasnya terus memberi tanda setuju...x sangka akhirnya aku balik gak ke kg...kebetulan adik ipar aku baru je mendapat cahayamata yang ke 2...lagilah membuak-buak keinginan aku nak balik johor...dapatlah kami ambil aura tu...mudah2n giliran kami pula kan...amin
en suami kebetulan off day masa tu...kami bermalam di kampung sehari di johor sehari...oklah tu kan drpd x balik langsung...(tq yang)
Semalam baru kami gerak dr jb awal-awal pagi...niat hati nak cepat sampai rumah...tapi sempat juga menyinggah ke Air Terjun Gunung Ledang...kata en suami seronok time2 cuaca panas ni kalo bermandi-manda sambil menikmati keindahan alam semulajadi ciptaan Allah SWT...akupun mmg da lama x mandi sungai....kami sampai tepat jam 1 ptg...fuh...matahari tgh terik....mmg best kalo mandi nih...sampai2 je org punyalah ramai...kata cuti sekolah kan...kami telah memulakan pendakian anak-anak tangga dgn penuh gigih dan semangat....hehe...komfom lemak2 pecah...
ni ada beberapa pic yang sempat aku snap...kowrang layanlah ye...
wajah yang teruja bila dgr bunyi air
jakuzi semulajadi
ni anak-anak abang aku


nilah hubby i..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan