Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 14 April 2011

Ceritera Hari Rabu

Assalam...
April adalah bulan yg paling bz aku rasakan sehingga tidak sempat untukku meng"apdet" umahku nih...hari minggu je dpt luangkan masa bersama en asben tercinta...masing2 bz dgn tanggungjawab terhadap tugasan masing2...
Hari rabu yang kelmarin barulah kami ada spent time nak kuar berdating...pelikkan org len dating mesti ujung minggu tp aku tgh2 minggu...sbbnya tgh minggu en asben off day, maknanya ujong minggu beliau kena kerja...nak wat camana da kerja ngan kapal terbangkan...kapal terbang lak hari2 kena fly kan...nak2 time2 ujong minggu n public...kecuali kapal terbang rosak...x leh fly ler...kah3...maka kenalah terima seadanya...sabo jelah..

ehh....dah melalut nih....sambung lg ceritera hari rabu...destinasi kami ialah Mydin je...bkn setakat berdating tp berbelanja brg dapor sekali...sedang syiok bershoping mata, tetiba aku teringin nak mencuba sesuatu, benda tu banyak sgt dijual di salah satu kaunter di mydin...sebelum beli tuh aku tanya en asben...

aku: yang, ok x kalo beli...
en asben: nak buat apa..
aku: tujuan perubatan...
       abg kan teror...
en asben: hmm...oklah nanti abg cuba...
aku: yay

Dengan hati yang berbunga-bunga, akupon ambil satu..sampai je rumah benda tulah yang pertama aku buka...n en asben akur dgn permintaan isterinya...dgn segera beliau memulakan projek...hehe...setelah bertahan selama 20 minit dan ini hasilnya...
jeng
jeng
jeng
.
.
.
.
.
.
.

hasi seni yang pertama...tangan kanan
finally...cantik x...

keesokan harinya
 















 Pagi tadi, sampai di sekolah, anak2 muridku sibuk bertanya pelbagai soalan..."cikgu baru kawen ke?" " cikgu tangan cikgu luka ke" n mcm2 ler....he3...sebenarnya tujuan aku pakai inai ni utk tujuan perubatan...kulit tangan kanan aku ni mengalami masalah kegatalan yang amat sangat...so ubat2 doktor pon x jln, aku try rawatan tradisional...takkan nak pakai sebelah je kan...pelik bebenor...alang2 pakai 2 belah...bkn apa leh mengimbau kenangan manis masa bergelar perantin 3 taun lepas...kan...kebetulan en asben ni tangan seni...saja je test market x sangka leh menjadi...ecehh...(leh kite wat bisnes henna pasnikan yang)...alkisahnya ceritera hari rabu aku...
sekian...nak beradu dah nih...sok sekolah...jumpa di lain entry...
daaaa
assalammm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan