Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 31 Mei 2011

I'm back

asssalam...terasa lama saya tak mengapdet rumah nih...masalah teknikal telah melanda lappy saya...skrg dah ok makanya saya perlu cepat2 mengarang laman sesawang ini agar tidak terus bersawang...saya suka membaca karangan2 insan lain...dan ada menanam cita2 untuk menjadi seperti mereka tetapi saya asyik ketandusan idea dalam menulis karangan yang menarik...mungkin kerana kurangnya aktiviti selain suka melepak di hadapan tv bersama suami, kurang membaca bahan2 ilmiah walaupun bekerjaya sebagai seorang pendidik (suami dah tegur byk kali tp saya masih tidak mengendahkannya alasannya kurang masa dan keletihan ) kalo baca newspaper or majalah hanya berminat melihat gambar n tulisan bawah gambar (kira bacalah gakkan drpda x baca),..hrmm adakah semua itu menjadi punca...saya rasa itu hanyalah alasan semata2...heh

arghh...sakit kepala

cuti sekolah dah bermula...(dah 5 hari pun)...saya telah berjaya memenuhkan masa cuti ini dgn aktiviti cleaning secara besar2n...(berjayakah?..hahaha)..ini disebabkan kerana ada keluarga hendak datang berziarah ke sini...ibu mertuaku...kak longku...wahh ramainya keluarga nak transit dirumah kami....insyaAllah hari minggu nih seramai 16 orang x termasuk saya dan suami akan menginap secara berramai2 di rumah yang besarnya hanya  18 x 70 kaki...mempunyai 3 bilik 2 bilik air shj...dapat bayangkan x bila tiba waktu beradu...adakah mereka tidur secara bergilir2 atau secara berjemaah...hehhe...xkan bergilir2, dah cam tgh camping laks..ada polis sentri...fening kepala saya memikirkannya...tp emak pernah pesan tetamu ibarat rezki yang dtg...mudah2n murah rezki kami...harap2 mereka dpt selesakan dirilah...dan ini menguatkan lagi impian saya utk membina rumah di tanah sendiri...insyaAllah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan